+420 595 952 088
 helpdesk@vitkovice.cz
Web Helpdesku

Správa aktivit z RayNet CRM i událostí v Outlooku z jednoho místa.

Tento doplněk do Outlooku byl vytvořen pro propojení aktivit mezi RayNet CRM (dále jen CRM) a Microsoft Outlook (dále jen Outlook), takže již není potřeba aktivity z CRM přepisovat do Outlooku. Vše je nyní přehledně na jednom místě. Z Outlooku jednoduše změníte klienta nebo obchodní případ. Propojení ze strany CRM se týká událostí, schůzek, telefonátů a úkolů, u nichž je vlastníkem uživatel doplňku.

Cena a licence

Kontaktujte naši zákanickou podporu ohledně aktuální ceny a licenčního klíče.

Kontaktujte nás

Stáhnout

Stáhněte si náš doplněk v aktuální verzi:
1.0.30 03.12.2018 (Požaduje licenční klíč)

Stáhnout Licence

Manuál

Manuál k dopňku obsahuje všechny důležité informace k instalaci a použivání.

CZ EN

Synchronizace aktivit s RayNet CRM

Propojené aktivity je možno synchronizovat, a to ručně nebo automaticky. Synchronizují se aktivity v rozmezí od 20 dní zpět do 180 dnů po čase synchronizace.

Zvýšení produktivity při organizaci aktivit

Lze také do CRM vložit aktivitu již vytvořenou v Outlooku, a to událost, schůzku nebo úkol do RayNet CRM přímo z kontextové nabídky této položky v Outlooku.